10/10
·375 syf.··
Beğendi
·
2015 2. kitabı
Beni en derinden etkileyen bir kitap. Özellikle bazı bölümlerinde ağladığım, donup kaldığım, sinirlendiğim oldu. İnsanların ne kadar acımasız olduğu geldi aklıma çocuk bile olsalar. Bir de arkadaşlığın, dostluğun ne kadar özel bir duygu olduğu. Acaba gerçek hayatta var mı böyle bir arkadaşlık? Yoktu belki ama yazar çok iyi tariflemiş kitabında dostluğu.
Edebiyat
Uçurtma AvcısıKhaled Hosseini · Everest Yayınları · 2024192,5bin okunma
··
1 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ben kitaba resmen bayıldım ve okurken çok büyük keyif alıyorum. Çünkü yazar olayları çok gerçekçi ve muazzam bir edebi güçle yazmış. Ben Hasanla alakalı bi yerde yalnız başımayken hüngür hüngür ağladım. Tabi bu benim geçmişte biriktirdiğim acılarımın belki de dışavurum şekliydi. Size katılıyorum.