10/10
·536 syf.··
Beğendi
·
2017 347. kitabı
Sinan Akyüz kalemini beğendiğim bir yazar. Sade ve akıcı bir dille kaleme alınmış. Konusuna gelince; Şahika ve Feraye isimli iki kız kardeşin Çanakkale'de başlayıp Ürdün'e uzanan hikayeleri. Çok güzel bir kitap.
Edebiyat
Şahika & FerayeSinan Akyüz · Alfa Yayınları · 20244,943 okunma
··
129 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Benim de okuduğum ve çok beğendiğim bir kitap. Savaş yıllarını o kadar güzel tasvir etmişki insan sanki kendini oralarda hissediyor. Kitapla alakalı incelememi de yazmıştım zaten. Gerçekten çok başarılı
Güler Bilkay Aygün
Gönderi Sahibi
Bence de, çok başarılı bir şekilde kaleme alınmış. Okuru derinden etkileyen bir kitap olmuş.
Etkisinde kaldığım eserler arasındadır.
Güler Bilkay Aygün
Gönderi Sahibi
Ben de çok beğendim.