Çocuk kitabı olarak bakılırsa bizim kültürümüze uymadığından bizim çocuklarımızın anlamlandıramayacağını düşünüyorum.
Kitap, adından da anlaşılacağı üzere Noel kültürü üzerinden ilerliyor ve bu kültüre dayanarak çocuklara bir öğreti sunuyor. Bu yüzden ancak Hristiyan kültüründe yetişmiş çocukların bu kitaptan keyif alabileceğini düşünüyorum.