İnsanlara sonsuz güvenmemeliyiz. O yapmaz deyip söylenenlere kulak tıkamamalıyız. İpucuları takip ederek olayları iyi değerlendirmeliyiz. Eğer kitaptaki karakterler bu doğrultuda görev ve sorumluluklarını yerine getirmiş olsalardı onca insan işkence çekmeyecekti ve kimse ölmeyecekti.