"Geçmiş tuhaf şey. Hep yanınızda taşıyorsunuz."
Edebiyat
··5 alıntı·
1 +1'leme
·
42,1bin Gösterim
9 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Pelin Semiz
Gönderi Sahibi
İçselleştirdiğim düşüncelerimi paylaştığım bloguma davetlisiniz. Burada benden daha fazlası var. :)) ppelinsemizz.blogspot.com
Sadece an… Ne geçmiş ne gelecek!
Bazen unutmak istiyorum geçmişi geride bırakmak. Ama küçük bir olay olsa o anlar canlanıyor gözümün önünde
Geçmişi bıraktığımızda mükemmel birşey oluyor, dünyanın en mutlu insanı oluyoruz.😊
O halde geçmemiş olanı düşünelim. O da geçerse yükümüz daha da ağır olur ve biz daha da tuhaflaşırız.
Reklam
Evet onlar bizim iyleşmeyen yaralarımız ve belki de hep keçmiyecek ve yanımızda taşıyacayık 🙂