Pelin Semiz
@ppelinsemizz
Takip Et
"Geçmiş tuhaf şey. Hep yanınızda taşıyorsunuz."
Edebiyat
Boğulmamak İçin
George Orwell
3726 beğeni
·
64 paylaşım
·
5 alıntı
·
1 +1'leme
·
42,1bin Gösterim
9 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Pelin Semiz
Gönderi Sahibi
İçselleştirdiğim düşüncelerimi paylaştığım bloguma davetlisiniz. Burada benden daha fazlası var. :))
ppelinsemizz.blogspot.com
20
GoodNightMoon
Sadece an… Ne geçmiş ne gelecek!
1
Kitapaşkına
Bazen unutmak istiyorum geçmişi geride bırakmak. Ama küçük bir olay olsa o anlar canlanıyor gözümün önünde
2
Yasir ARSLAN
Geçmişi bıraktığımızda mükemmel birşey oluyor, dünyanın en mutlu insanı oluyoruz.😊
1
Bilgi ağacı
O halde geçmemiş olanı düşünelim. O da geçerse yükümüz daha da ağır olur ve biz daha da tuhaflaşırız.
2
Reklam
Nazeykə Kərimova
Evet onlar bizim iyleşmeyen yaralarımız ve belki de hep keçmiyecek ve yanımızda taşıyacayık 🙂
İleri