Rahman
@rhmn · 2yıl
Takip Et
Her şey o kadar iyi olabilecekken neden hepimiz de acı çekiyoruz?
Sayfa 472
Edebiyat
Anna Karenina
Lev Tolstoy
2750 beğeni
·
37 paylaşım
·
5 alıntı
·
1 +1'leme
·
2.392 Gösterim
16 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
uçurumm
Acı çekmeye alışmışız artık acı çekecek bir durum dahi olmasa biz bir şeylerden o ortamı oluşturuyoruz. Herhangi bir olayda hemen kötü olanı dile getirdiğimiz gibi...
13
Zeynep B.
Sanırım özel zevkimiz acıdan besleniyor hayatlarımız. Güzel şeylere alışık değil bünyelerimiz...
5
elif
Bardağın boş tarafına bakmaya alıştığımız için öyle sanıyoruz, 2 yanlış 5 doğrudan büyük malesef
6
ENC
Fazla inatçı ve asabi bir millet olduğumuz için mi
1
ada
Bizi öldürmeyeni bizi güçlü kılacağına inanıyoruz da ondan, işin trajik yanı bizi öldüren ölüm değil, yaşamın kendisi oluyor bir noktada
1
İleri