Her şey o kadar iyi olabilecekken neden hepimiz de acı çekiyoruz?
Sayfa 472
Edebiyat
··5 alıntı·
1 +1'leme
·
2.392 Gösterim
16 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Acı çekmeye alışmışız artık acı çekecek bir durum dahi olmasa biz bir şeylerden o ortamı oluşturuyoruz. Herhangi bir olayda hemen kötü olanı dile getirdiğimiz gibi...
Sanırım özel zevkimiz acıdan besleniyor hayatlarımız. Güzel şeylere alışık değil bünyelerimiz...
Bardağın boş tarafına bakmaya alıştığımız için öyle sanıyoruz, 2 yanlış 5 doğrudan büyük malesef
Fazla inatçı ve asabi bir millet olduğumuz için mi
Bizi öldürmeyeni bizi güçlü kılacağına inanıyoruz da ondan, işin trajik yanı bizi öldüren ölüm değil, yaşamın kendisi oluyor bir noktada