Hikmet Anıl Öztekin'in okuduğum ilk kitabıydı. Bu yazarı da aslında youtube kanalından görmüşdüm. Sonra kitaplarının olduğunu gördüm.Ve bu kitabını okumaya başladım. Kitap Allah'a olan aşkı ile yaşayan "Fesleğen" adında bir kızdan bahsediliyor. Kitapın her cümlesinde adeta Allah'a olan aşkını cümlelerle o kadar güzel ifade etmişki. Belki de en çok alıntı paylaşdığım kitap oldu. Ve bu kitapın en özel yanlarından biride, her kes gidişlerin ardında kalanların hislerinden,duygularından yazarken burda istemeden giden bir kızın yaşadıklarından yazılmış. Yani kitap gidenin aslında hiç de kolay gitmediğini,acılarla boğularak gittiğini anlatmakta. Ve Fesleğen her defasında acı çektiğinde "Allah" demiş. Allah'ı için sevdiği herşeyden vazkeçmiş. Bir insanın Allah'a olan sevgisinin bundan güzel ifade şekli ola bilirmi? Kitap çok güzel,tavsiye ederim. Okudukça içine dalacaksınız. Daha çok yazmak isterdim,amma bazı düşünceleri ifade etmeye sözler yetmiyor...) FesleğenHikmet Anıl Öztekin