İnceleme
Puan vermedi·456 syf.··
2023 1. kitabı
Serinin ilk kitabı kadar sarmasada fena değildi.Bazı yerler anlam boşluğu bırakara çalakalem şekilde geçilmiş.Shade için hala yas tutuyorum.Elara’nın ölümü aceleye getirilmiş gibiydi.Hiç ayrıntı verilmemişti böyle olmamalıydı.Kitap başlarda durağan başlıyor kısacası yavaş işliyor bana göre yazar daha az ayrıntı verseymiş ve sayfa sayısı daha az olsaymış daha iyi olurmuş.Cal ile Mare’nin ilişkisinin ilerlediğini görmek için kitabı hızlı okumaya çalıştım ama hüsrana uğramış gibi hissettim onlar kavga edince.Farley ve Shade daha çok içimi ısıtmaya başlamıştı ki hazin son oldu…Merak uyandıran bir sonla bitti serininin ilk kitabı gibi diğer kitap henüz elime ulaşmadı maalesef umuyorum ki daha akıcı bir kitaptır gereksiz ayrıntı ve rastgele geçilen kısımlardan yoksundur.Bu seri yaklaşık 6 senedir okumak istediğim bir seriydi pişman değilim asla zaman kaybı olarak görmüyorum ama daha iyi olabilirdi başlamak isteyenler kesinlikle şans vermek için çekinmesinler :)
Edebiyat
Cam KılıçVictoria Aveyard · Pegasus Yayınları · 20162,022 okunma
·
40 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.