Güzel bir kitap.Çok fazla betimleme içermesi sebebiyle bazı okurları sıkabilir bol bol psikolojik tahlil ve deneyim içeriyor bu yönü çok hoşuma gitmişti,bilmediğim şeyler öğretti bana. Sadece keşke sonu böyle yarım kalmış gibi olmasaymış.Torunu gelseymiş mektupları okumuş haliyle düzelseymiş.Ayrıca torununun annesinin Türkiye tatilinde hamile kalmış olması ve kadının kendi bebeğinin babasını bile yüksek ihtimal bilmiyor olması benim tuhafıma gitmişti özellikle de babasının Türk olması beklenmedik bir kitapta kendi ülkemi görmek falan. Sadede gelmem gerekirse okumayı düşünüyorsanız kesinlikle şans verin ama sıkılırsanız mola vermeyi ihmal etmeyin