Özüm

Özüm
@ozumozge
Adana
5 okur puanı
Ağustos 2023 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
@ozumozge·
·
sabitlendi
İnceleme
8/10
·152 syf.··
2023 11. kitabı
Güzel bir kitap.Çok fazla betimleme içermesi sebebiyle bazı okurları sıkabilir bol bol psikolojik tahlil ve deneyim içeriyor bu yönü çok hoşuma gitmişti,bilmediğim şeyler öğretti bana. Sadece keşke sonu böyle yarım kalmış gibi olmasaymış.Torunu gelseymiş mektupları okumuş haliyle düzelseymiş.Ayrıca torununun annesinin Türkiye tatilinde hamile kalmış olması ve kadının kendi bebeğinin babasını bile yüksek ihtimal bilmiyor olması benim tuhafıma gitmişti özellikle de babasının Türk olması beklenmedik bir kitapta kendi ülkemi görmek falan. Sadede gelmem gerekirse okumayı düşünüyorsanız kesinlikle şans verin ama sıkılırsanız mola vermeyi ihmal etmeyin
Edebiyat
Yüreğinin Götürdüğü Yere GitSusanna Tamaro · Can Yayınları · 202019,5bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Özüm

, bir kitap okudu
7/10
·328 syf.·
2025 4. kitabı
Stephanie Perkins
7.7/10 · 1.719 okunma

Özüm

, bir kitabı okumaya başladı
Dan Brown
8.7/10 · 29,8bin okunma