Mükemmel bir serüvenin sonuna gelmenin mutluluğu ve üzüntüsünü bir arada yaşıyorum şuan.
Gezegenlerine saldırmasıyla yaşananları, mekiklerdeki olayları, saldıran şirketle aralarında geçen savaşı okuduğumuz serinin son kitabı OBSIDIO.
Kitabımızda diğer kitaplarda değinilmeyen tek kısım olan gezengenlerine yapılan saldıradan sonra gezegende yaşananları okuyoruz, ILLUMINAE dosyalarının son kısmını. Bakalım mahkemenin kazananı kim olacak...
Ben kitapla alakalı şuna değinmek istiyorum. İlk iki kitapta olayların devamlı içindeydik çok hareketliydi ama maalesef bu kitabın ortalarına hatta sonlarına kadar hareketliliği yaşamadım. Kitap diğerlerine nazaran durağan ilerliyor.
Verilen emek için tekrardan teşekkür ediyorum, gerçekten çok güzel bir iş ortaya çıkarmışlar.
ObsidioAmie Kaufman