Her insanı yaşadığı doğduğu büyüdüğü çağa ve ortama göre değerlendirirsek zihnimizde onları tasvir ettiğimiz şekil hep onların dönemine hitap edecek. Ve onları her zaman anlıyormuşuz gibi hissedeceğiz..
Gözlem yapmak gerek bazen ve bunları aklımıza yazmamız gerek benim ebeveynlerim bunları yanlış yaptı evet ama benim yapmamam gerek diyerek kendimizde o yanlışları düzeltip ilerde birgün kendi çocuklarımıza daha iyi davranabilmeliyiz. Bana göre insan algılarıyla her şeyi değiştirebilir nitekim sıkıcı bir ortamdayken hayal kurarak orayı keşfedilmesi gereken bir orman yapabilir insan...