Bir insanın hayatını biri mahvetmeye görsün ne kendisine saygısı kalır bu şerefli varlığın, ne de başkalarına. Bundan sonrası müphem, kimi sırtında bir kambur gibi taşır onu uzun uzun yıllar boyu, kimi de tüm hayatını kısacık bir zaman dilimine sıkıştırıp istihzalar çemberinde dolaşır durur ölümüne susamış gibi.. Herkes ahlaklı ve şerefli olsa ne yaşanası olurdu şu dünya..