Öncelikle yazar İhsan Oktay Anar ismini çokça duymuş ancak kitaplarını daha önce okumamıştım. Zamanında aldığım bu kitaba şansa vermek istediğim ve beklentimin çok üstünde bir okuma deneyimi yaşadım. Olaylar daha en başında kafada bitirilip yazıya dökülmüş. Çünkü kurguda her karakter bir işe yarıyor hiç biri boşa değil. Sıkmadan merakı hep diri tutarak kendini okutmayı başardı. Finali de bir o kadar güzeldi. Şahsen çok beğendim ve yazarın diğer kitaplarını da temin edip okumaya başlayacağım. Tavsiyem alın okuyun ve o zevki sizde yaşayın.