Bilimkurgu ve Ödüllü olunca merakla alıp okumaya başladım. Fakat hem karışık bir hikayesi olması ve bunun anlatılamaması, hem de muhtemelen kötü çeviri yüzünden kitaptan keyif almadım. Hatta kitaba dair bir çok şey aklımda değil şu an. Ve belki de hayatımda ilk defa bir kitabı zorla bitirdim, sırf yarıda bırakmış olmamak için.
Kısacası tavsiye etmeyeceğim bir kitap. Sıkıcı.