Puan vermedi·413 syf.··Beğendi
· En sevdiğim yazar ve en sevdiğim eseri. İlk 50 sayfada ben ne okuyorum dedirtip ilerleyen sayfalarda sizi tamamıyla içine alıyor. Akıcılığı sayesinde elinizden bırakmayacağınız bir kitap. Ayrıca#cengizaytmatov'un kalemine ve üslubuna hayranım. Kitaptan bir kısım yayımlanmayıp daha sonrasında #cengizhanaküsenbulut eseri olarak yayımlanmıştır. Sanırım kitabı okurken çok etkilendim özellikle mankurt'un anlamını daha doğrusu Nayman ana'nın hikayesini okuyunca tüylerim diken diken oldu. Kesinlikle bu eseri okumanızı ve bitirdiğiniz gibi #cengizhanaküsenbulut'u okumanızı tavsiye ediyorum.
Okuyacaklar'a şimdiden iyi okumalar.
Sevgiyle, güzellikle ve kitapla kalın