Bugünlerde bu işletmeyi kurmak lazım. Tam bir açık pazar !
9/10
·144 syf.··
Beğendi
·
2023 57. kitabı
·
15 saatte okudu
·
Okunma: 19 Ağustos 2023 23:44
❀❀❀❀❀❀❀ Her ihtiyacımızı bulabileceğimiz dükkanlar var elimizin altında değil mi? Ama hepsi hayatta kalmak için ya da yaşadığımız anlardaki ihtiyaçlarımız. Peki ya ölmek istersek? İşte o zaman buyurun intihar dükkanına. :) Bu dükkan bir aile işletmesi. Anne, baba ve çocukları tarafından idare ediliyor. Ama ne idare! Trajikomik olayların etrafında siz düşünmeden belleğinizi saran bir sorgulama mekanizması oluşuyor. Ölmek isteyen insanlar, tıpkı herhangi bir markette tezgahtara hangi peynirin lezzeti daha iyidir sorusunu sorması kadar normal bir şekilde hangi ölümü tercih etmek gerektiğini soruyor. İşletmeye göreyse bunlar birer müşteri, birer nimet. Her türlü pazarlama ve reklama açıklar. Müşteriyi dükkana çekmek için çeşit çeşit düşünceleri var. Gel gelelim hayat bu aileyi kendi çocuklarından vuracak. Hem de en olmaması gereken şekliyle. Beklentimin üzerinde bir kitap oldu benim için İntihar Dükkanı. Bu kadar sevebileceğimi tahmin etmemiştim. Bitirir bitirmez bir çok arkadaşıma tavsiye ettim bile. Hem çok eğlendim hem çok etkilendim. En küçük çocukları Alan ile birlikte değişimin ve umudun, karamsarlığın üzerindeki etkilerini de keyif alarak okudum. Şu sıcak günlerde ilaç gibi gelecek bir kitap. Karanlık günler dilerim, Elveda! :) İthafım sizlere efendim ; @grey__ Post Mortem idil h Emre Bulut
1000Kitap
İntihar DükkânıJean Teule · Sel Yayıncılık · 202417,7bin okunma
··
1 +1'leme
·
9,3bin Gösterim
5 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
İthafın için teşekkür ederim 🙏 İncelemen çok başarılı olmuş, kalemine sağlık 👏 kitabı okuma listeme ekledim ✔️
Kübra Öznur ÇELİK
Gönderi Sahibi
Teşekkür ederim ☺️ Okuduğunda görüşelim seveceğini düşünüyorum 🎀
@kbroznrclkk Yine harika bir inceleme. Kaleminize saglik. ithaf icin de tesekkur ederim. 🌹 Listeme aldim. En kisa surede okuyacagim.
Kübra Öznur ÇELİK
Gönderi Sahibi
Ben teşekkür ederim ☺️
Okuma listemde daha alamadım ama😪
Kübra Öznur ÇELİK
Gönderi Sahibi
Zamanı gelmemiştir ☺️ okuduğunuzda yorumunuza etiketlerseniz sevinirim 🎀
Arada aklımın bir köşesinden geçip gidiveren bir kitap bu Kankiştom, senin ilgi çekici incelemenle biraz daha dikkatimi cezbetti, bulursam bir şans veririm elbet 😁 sevgiler ❤️
Kübra Öznur ÇELİK
Gönderi Sahibi