Mehmet Bahoz Öztürk
@mehmetBahoz · 2yıl
Takip Et
Hiç insana inanılır mı?
Sayfa 8
·
Kitabı okudu
Ekmeğimi Kazanırken
Maksim Gorki
1064 beğeni
·
16 paylaşım
·
2 alıntı
·
1 +1'leme
·
11,2bin Gösterim
13 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Süheyla
İnsan hem güvenmeli hem de güvenilir olmalı. Diğer türlü hayat anlamını yitirir. Tabii, tedbirli olmak da gerekir.
6
Zeynep Özgür
Ben inanıyorum😊
3
R.K.
Bir insana güvenmemeyi, en güvendiği insanlar öğretirmiş. Her zaman akıllıca güven ve akıllıca sev.
6
Nursima Keskin
Valla inanıyoruz bazen işte. inandığımızda insanlıktan çıkmıyor mu oluyoruz? ajaja
6
Mihrivan
Mehmet Âkif Ersoy
der ki; Aldanma insanların samimiyetine! Menfaatleri gelir her şeyden önce. Vadetmeseydi Allah cenneti, O'na bile etmezlerdi secde. Ne güzel demiş...
5
İleri