10 Puan verirken bile edepsizlik ettiğimi düşündüm.Silkelenmek adına Ara ara Abdülkadir Geylani hazretleri ve İmam Gazali hazretlerinin okunması gerektiğini düşünüyorum.Aslında okunması gereken birçok alimlerimizin kitapları dururken çok mu sahilden uzaklaşıyoruz sanki?