Okuduğum en başarılı kitaplardan. Gerek ilişkilere bakış açısı, gerek karakterlerin iç dünyalarını yansıtışı, gerek diyalogları ile "bir roman nasıl yazılmalıdır" sorusunu cevaplıyor adeta. Bunun dışında okuması ve sindirmesi biraz zor, ağır kitaplardan. Anlatmak istediğini anlayabilmek için kitap üzerine uzunca düşünmek ve aradan zaman geçtikten sonra ikinci kez okumak gerektiğini düşünüyorum.