9/10
·574 syf.··
2017 63. kitabı
·
9 saatte okudu
·
Okunma: 29 Temmuz 2017 01:45
Kitabı sevdim, karakterleri sevdim. Yazarın Nazi Dönemi Almanya'sında bütün görüşlere yer vermesi hoşuma gitti. Karakterlerin geçmişleri, içindeki küçük notlar ayrı bir hava katmıştı. Bütününe bakıyorum da romanın, ya şu hikayenin tatlılığına bakar mısınız, demeden edemiyorum. Okurken yer yer atlamak istediğim kısımlar oldu, bazı yerlerde ayrıntılar beni boğdu ama sonuç olarak çok ayrı bir hikayesi vardı. Ha bir de anlatıcının ölüm olması Kitabın en çekici yanlarında biriydi...
Edebiyat
Kitap HırsızıMarkus Zusak · Martı Kitabevi · 201214,5bin okunma
·
26 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Melike ⠀ ོ⠀⠀ོ
Gönderi Sahibi
Izledim :) kitap kadar olmasa da güzeldi