seher

@dezi
beni çok sev! beni çok sev!
Sayfa 59 - bir mektubun başlangıcı böyle olmalıydı*·Kitabı okudu
Mektup
·1 alıntı·
95 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
seher
Gönderi Sahibi
lütfen dön artık! sen yoksun ve sesim durmadan eskiyor. ağzımda yarım bir şarkıyla bu kabarede ölmeme izin verme! beni çok sev! beni çok sev!"