İnsan Olmak kitabını çok beğendim. Sizi bunaltmadan kendinizi keşfetmenizi sağlıyor. Kitabın içindeki her bir konu başlığına bir kitap yazılır. Engin Geçtan bu konu başlıklarını anlayabileceğimiz şekilde izah ediyor. Yani ben okuduğumda 'Evet ya ben bu duruma gerçekten böyle tepki veriyorum demek ki altında yatan sebep buymuş' diyebildim. Hiç psikoloji kitabı okumamış birine tavsiye edebileceğim kadar hafif kolay okunan ama bi o kadar da derin bir kitap yazarın bilgeliğini burdan anlıyorsunuz. Bütün mesele bu işte yaşam ve ölüm arasında geçen yolculuğumuzda gelişmek, değişmek ve anlam arayışında olma hâlinin adı insan olmak ya da olmaya çalışmak.