Puan vermedi·331 syf.····Okunma: 10 Eylül 2023 15:52 Çarpıcı bir distopik roman özelliği taşımakta olup; yazarın okuduğum ilk kitabıdır. Kendine has ve ilk başta alışması zor bir anlatım tarzı bulunmaktadır. Özellikle diyalogların ve yazım kurallarının farklılığı, kitabın anlattığı evreni daha karmaşık hale getirmekte ve baş karakterlerin yaşadığı kaos, okura da aynı şekilde yansımaktadır. Distopya türünü seven insanlar için çok farklı bir bakış açısı sunsa da; her okura hitap etmeyen rahatsız edici konulara da değinmektedir. Kitap bittikten sonra, üzerinde düşünülmesi gereken bir çok konu bırakıyor. Sırf bu yönüyle bile okunmaya değer olduğunu düşünüyorum. İyi okumalar.