Uzun zaman ardından okuduğum en anlamlı kitaplardan… İstanbullu biri olarak çok eski halini bilmesem de epey değişti, biliyorum. Ondan silinen çok şey oldu. Çok kişi geldi geçti. Kimisi geçemedi gölge oldu ama bazen gölgelere de sahip çıkmak gerekir. Gölgeden değil de silinen ve artık olmayan gölgeden yani gölgesizlikten korkmak gerekir. Okuduğunuzda anlarsınız ve demem o ki ; gölgelerimize sahip çıkalım. Özellikle Sultanahmet’ten geçiyorsak onları analım :)