Kolomb Amerika'yı bulduğunda mutlu olmadı, ararken mutluydu.
Edebiyat
··1 alıntı·
3.653 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
İnsan hayal ettiği düşüncelere ulaşana kadar büyük şevk ve heyecanla çalışır çabalar fakat ulaştıktan sonra ondan sıkılmaya başlar ve ortada ne heves ne de şevk kalır buda herşeyin geçici olduğunu gösteriyor.O yüzden bu dünya hayatında Rabbimizi razı edelim gerisinin pek bı önemi yok.
Ya bunu hepimiz biliyoruz da.. hatırlatmak istedim Bro.. Bir de Amerika'yı bulmak için gitmemişti.. Hindistan'a kestirme yol arıyordu. O da işin ilginç tarafı hatta herhalde yaşadığı dönemde de yeni bir kıta keşfettiğini anlamadı mı öyle bir şey mi vardı unuttum okumak gerekiyor.. Americo Vespuci isimli bir vatandaş mı Oranın yeni kıta olduğunu anladıydı öyle bir şey yok muydu
Bir de daha da ilginç olanı Amerikan kıtasını zaten keşfeden yani ya Araplar yada benimde kanaat getirdiğim bizim Eski Türkler bir sürü kitaplarda Kızılderililerin Turk halklarından olduğu söylenir.. Behring boğazından geçip yerleşen