"Madem yangının benim, o zaman söyle, benimle yanar mısın?"
Uzun uzun zaman önce Wattpad'de okuduğum kitaplardan birisiydi ve bir kere okuduğum zamandan sonra her yıl birkaç kez okur oldum. Wattpad kitaplarının yanında bana o kadar iyi gelmişti ki. Saf, komik ve masum bir aşk. Harika bir arkadaş grubu ve mantıklı ama komik bir kurgu ve aralara sıkışmış dram sahneleri ile daha iyi bir şey hayal edebiliyor musunuz? Onca abartılan kitabın yanında bu seri cidden gerektiği ilgiyi yeterince görmüyor. Spoi vermeden bahsetmem gerekirse Ayaz, malum badboy olmayan badboyumuz ama nasıl tatlı Masal ise şanslı bir kız. Bir şekilde yolları kesişiyor ve belli olaylarla ayrılmıyor.
Kurguyu bence on iki yaşından büyük herkes okuyabilir çünkü Smut sahnesi pek olmayan bir kitap ve aşırı eğlenceli. Wattpad hali daha güzel olsa ve silinen sahnelerin bazıları kalbimi kırsa bile yine de çok güzeldi.
Okumayı düşünen varsa hiç düşünmeden okusun emin olun pişman olmayacaksınız. Şimdiden herkese keyifli okumalar
Benimle YanBeyza Özaydın