Kitabı çok övdükleri için okumaya başladım ama daha ilk sayfalardan bu yıl okuduğum en beğenmediğim kitap oldu. Şimdi kesin konuşup okuyacak olanların hevesini de kırmak istemem ama gerçekten kötüydü. Her şeyden önce bir kız çocuğundan bahsederken 'özledim or*sbuyu' demek hangi aklın ürünü tam olarak? Kız çocuğundan bahsediyorum, evet. Çok kötüydü, uzadıkça uzamış sakız gibi. Ne okuduğum anlaşılmıyordu. Kitapta karakter bir söz söylüyor sonra yirmi sayfa iç monoloğunu okuyoruz. Belki sonunda bir heyecan olur diye kendimi okumaya zorladım ama hayal kırıklığı.