Kitabın incelemesini yapmadan önce 1000kitapta ilk yapılan incelemelere bi baktım da biri; 'Sabahattin Ali değeri sonradan anlaşılacak bir yazar’ demiş 10 yıl önce..Güldüm..Kürk Mantolu Madonna'yı okuyunca değerini hemen anlamak mümkün mesele okumakta..Kitabı daha önce almış ve yarısına kadar okumuştum vakit bulup devam edememiştim asıl okumam gereken diğer yarısıymış..Daha önce okumadığım için pişman mıyım?..Tabiki evet..Ne yapıp edip o vakti ayırmalıymışım..Şuan İyi ki okudum diyebiliyorum..Ve okumadıysanız şiddetle tavsiyemdir..Raif Efendi'ye siz de kızar mısınız bilmem ama..Ben kızdım öyle bir aşkın önüne dağlar bile çıksa geçilirdi, gidilirdi..Neden gidilmedi?..Yahu bir insana ne kadar kızarsan kız bir anda ortadan kalbolunca yine de iyi olup olmadığını en azından yaşayıp yaşamadığını merak etmez mi bir insan (hem de aşık bir insan) ?