“İnsan yaşarken de ölebilirdi.”
Edebiyat & Roman
··3 alıntı·
24 +1'leme
·
48,8bin Gösterim
8 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ölmek için ruhun bedenden ayrılmasına gerek yok. Unutmayın sevdiklerimiz birgün ölebilir. Ve işte o zaman biz hergün yeniden ölürüz.. "Sen öleli kaç sene oldu sevdiğim, bak ben dün gece yine öldüm Ve yarın yine öleceğim..."
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Sevdiklerimizin ölümü ve ardından onların hatırlatıldığı ya da hatırlandıkları her an ölüm diye nitelendirilmeli bence de🥺
Ben herkesten gizlerim yaşarken öldüğümü şarkısı aklıma gelmiştir. Canlı cenaze gibiyim:(
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Ah o şarkı🥺
Ben bu kitabı 30. Sayfada falan bıraktım nasıl gidiyor şuan
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Tamamladım ben ama hiç sıkmadı diyemiyorum tabii 😌
Selam. Nasılsınn hilal takip için tesekkurler
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Ugur teşekkürler 🙏
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Alıntı için çok teşekkür ederim 🙏Unutulmak elbette bir korku ama hayat her an da olduğu gibi o korkuyla da yüzyüze bırakıyor bizleri 😌
Reklam
Insan en çok yaşarken ölendir.
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Bence de öyle 🥹