Hilal Kucur
@Hilal_1022 · 2yıl
Takip Et
“İnsan yaşarken de ölebilirdi.”
Kitabı okudu
Edebiyat & Roman
Milenaya Mektuplar
Franz Kafka
2281 beğeni
·
36 paylaşım
·
3 alıntı
·
24 +1'leme
·
48,8bin Gösterim
8 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Yusuf YEYREK
Ölmek için ruhun bedenden ayrılmasına gerek yok. Unutmayın sevdiklerimiz birgün ölebilir. Ve işte o zaman biz hergün yeniden ölürüz.. "Sen öleli kaç sene oldu sevdiğim, bak ben dün gece yine öldüm Ve yarın yine öleceğim..."
1
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Sevdiklerimizin ölümü ve ardından onların hatırlatıldığı ya da hatırlandıkları her an ölüm diye nitelendirilmeli bence de🥺
1
Gizle
bahar♡
Ben herkesten gizlerim yaşarken öldüğümü şarkısı aklıma gelmiştir. Canlı cenaze gibiyim:(
2
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Ah o şarkı🥺
1
Gizle
Beyza Nur Koca
Ben bu kitabı 30. Sayfada falan bıraktım nasıl gidiyor şuan
1
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Tamamladım ben ama hiç sıkmadı diyemiyorum tabii 😌
1
Gizle
Ugur
Selam. Nasılsınn hilal takip için tesekkurler
1
Önceki 3 yanıtı göster
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Ugur
teşekkürler 🙏
Gizle
Olric
#222502893
1
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Alıntı için çok teşekkür ederim 🙏Unutulmak elbette bir korku ama hayat her an da olduğu gibi o korkuyla da yüzyüze bırakıyor bizleri 😌
1
Gizle
Reklam
Fatma sabancı
Insan en çok yaşarken ölendir.
1
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Bence de öyle 🥹
1
Gizle
İleri