"Âsım'ın nesli...diyordum ya...nesilmiş gerçek:
İşte çiğnetmedi nâmûsunu, çiğnetmeyecek"(Mehmet Akif Ersoy)
İlhan omuzlarda yükselmesi gereken davanın hakkını veremeyiş sancısını çekerken başta kendi ailesinde ve çevresinde yaşadığı sıkıntıları okuyoruz.
Yazarın okuduğum ikinci kitabı oldu. Uzun Hikâye kadar kolay okuyamadım. Hidayet romanları gibi geldi biraz...