güzel bir öykü kitabıydı
Puan vermedi·232 syf.··
2023 1. kitabı
·
11 günde okudu
·
Okunma: 26 Ekim 2023 13:37
Bu ara kadın yazarları okumak istediğim için ne zamandır aklımda olan Nermin Yıldırım'ın bu kitabını aldım. Öykü kitabı olduğunu bilmeden almıştım normalde çok fazla öykü kitabı sevmem ama bu kitap aktı gitti. İçinde hayatın içinden çok öykü var bazıları gülümsetti bazıları hüzünlendirdi. En çok etkileyen ilk öykü olabilir sonra Şimal Yıldızı, İsmet'in İsmi, Elmalar ve Kurtları oldu. Kısaca içinde kötü hikaye yoktu bence bir çırpıda bitecek bir kitaptı tavsiye ederim
Edebiyat
Bavula SığmayanNermin Yıldırım · Hep Kitap · 20225,5bin okunma
·
81 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.