Puan vermedi·533 syf.····Okunma: 27 Ekim 2023 23:03 Öncelikle kitap hakkında tam olarak ne hissettiğimi bile bilmiyorum. Tek hissettiğim okudukça beni depresif bi yöne çektiği. Başlangıçta karakterlere hiç ısınamadım, kitap bana çok itici geldi. Hani böyle marjinal olmaya çalışan, olduğundan çok farklı biri gibi davranan, ortamdaki ilgiyi üzerine çekmek için "ben kötüyüm kızım, seni üzerim" tarzı takılan tipler vardır ya, karakterlerimiz de öyle geldi bana. Samimiyetsiz ve oldukça çiğ buldum. Yazım tarzı bile itici geldi. Sonradan biraz anlamaya çalıştım, gerçekten böyle insanların olabileceğini fark ettim. Sıradan yaşamlarımızda sıradanlıktan çok uzak yaşayanlar da var neticede. Kitap bitti ama hala ne hissettiğimi tam bilemiyorum dediğim gibi. Kayra'nın hikayesini daha ilgi çekici buldum bu arada. Mutlu sonlardan bıktığım içindir belki.