Çok güzel bir kitaptı. Fakat gerçekten de okuması çok zor bir eser , okurken dikkatinizin dağılmaması lazım çünkü okurken anlamak zor. Tabi bu benim görüşüm bu kişiden kişiye değişebilecek bir durum . Belki de ilk defa bir dünya klasiği okuduğum için bana bu kadar ağır geldi. Fakat ben herkese bu kitabı şiddetle öneririm herkesin hayatında bir kere okuması gerektiğini düşündüğüm bir kitap... Suç ve CezaFyodor Dostoyevski