·352 syf.····Okunma: 29 Ekim 2023 08:01 Kitabı beğendim. Ama yaşım küçükken okusaydım çok daha fazla beğenirdim. Başrolun ismi biraz saçmaydı. Ve kitaba sinir olduğum zamanlar oldu. Ama genel olarak güzeldi. Kitap çok eğlenceliydi. Wattpad okuyanlara genel bir önyargı var. Bunun nedenini anlamıyorum. Bu kitabın konusu ilgimi çekti ve okudum. Wattpad ne kadar belli bir yaş grubuna hitap etse de belli yazarların belli kitapları okunabilir bence. Bu kitaptan attığım alıntılar nedeniyle birkaç kişi takipten çıktı. Aslında benim için önemli değil bu ama şaşırdım insanlar kitap türüne bu kadar mı takıntılı yani. Kitap bana iyi hissettirdi ve okumak istedim bu kadar. İyi okumalar.