3/10
·352 syf.··
2023 187. kitabı
·
21 günde okudu
·
Okunma: 29 Ekim 2023 08:01
Kitabı beğendim. Ama yaşım küçükken okusaydım çok daha fazla beğenirdim. Başrolun ismi biraz saçmaydı. Ve kitaba sinir olduğum zamanlar oldu. Ama genel olarak güzeldi. Kitap çok eğlenceliydi. Wattpad okuyanlara genel bir önyargı var. Bunun nedenini anlamıyorum. Bu kitabın konusu ilgimi çekti ve okudum. Wattpad ne kadar belli bir yaş grubuna hitap etse de belli yazarların belli kitapları okunabilir bence. Bu kitaptan attığım alıntılar nedeniyle birkaç kişi takipten çıktı. Aslında benim için önemli değil bu ama şaşırdım insanlar kitap türüne bu kadar mı takıntılı yani. Kitap bana iyi hissettirdi ve okumak istedim bu kadar. İyi okumalar.
İnceleme
Ötanazi OkuluMaral Atmaca · Ephesus Yayınları · 20227,4bin okunma
··
3 +1'leme
·
1.409 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Kitabı okurken en çok takıldığım nokta "gerçekten böyle hastalıklı bir ilişki insana iyi gelebilir mi" sorusuydu? Karşıdakine zarar vermemek için kendine zarar veren ve kendini kontrol edemeyen kıskanç bir insan bir başkasına ne kadar mutluluk getirir? Ve sebep ne olursa olsun bir seri katil nasıl masum gösterilebilir?
Ece
Gönderi Sahibi
Wattpad kitapları genelde öyle çok takılmamak lazım ama küçükleri etkilemesi kötü tabii
sırf meraktan soruyorum yanlış anlamayın, beğendiyseniz neden 3 yıldız verdiniz
Ece
Gönderi Sahibi
Konuyu beğendim yani