YaşamakYu Hua Yu hua adlı yazarın ilk kez bir kitabını okudum ,ve bir kitap anca bu kadar derinden etkileyip,insanı düşündürebilir.Çok sevdim,ömrüm boyunca tekrar tekrar okumak istediğim kitaplar arasında yerini aldı.Sade,akıcı ,sürükleyici ve bir o kadar anlamlı bir kitaptı.Severek,üzülerek ve bazı sayfalarında heyecanlanarak tüm duyguları size yaşattıran bir yazar ,iyi ki yazmış.