Yazıldığı dönemden bu zamana hiç yeni türkçe'ye uyarlanmamış gibi gözüken kitapta fazlasıyla eski türkçe kelimeler bulunuyor. Abartıldığı kadar olmadığını düşündüğüm bu kitap. Çankaya kitabında olduğu gibi fazlaca yazarın hayatından anıları anlatmakta.