“Beni korkutan tek şey çektiklerime değmeyecek olmaktır.” Dostoyevski
Edebiyat
··2 alıntı·
23 +1'leme
·
39bin Gösterim
4 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Yolcuyuz yoldayız Ufka doğru gidiyoruz Güneş batmak üzere ışıkları rengi değişmiş Yolculuk uzun ve ben yorgunum Ara mi versem yola yoksa başka bir zamanda mi gitsem Yol var yolcu beklemez ama neredeyiz bir bile bilsem Aklım yolda kaldı Yüreğim yâr da kaldı Yolcu yolunda gerek Aklım yâr da kaldı
Ve değmiyor da
Hak etmediğimiz şeyler oluyor bazen .
En buyuk korku..