Öznur
@oznurozmen · 2yıl
Takip Et
“Kendinizi, kendinizle vakit geçirmeyi yalnızlık sanmayacağınız şekilde yetiştirin.” 💫
1000Kitap
1155 beğeni
·
12 paylaşım
·
1 alıntı
·
10 +1'leme
·
18,3bin Gösterim
10 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Cahit Çam
Kişinin kendi kendisiyle gerçekten baş başa kalabildiği anlar en verimli anlardır
1
Öznur
Gönderi Sahibi
@Cabet öyle kesinlikle haklısınız👏
Gizle
Esra
Kalbimi bırakıyorum buraya😌🤍❤🤲
1
Öznur
Gönderi Sahibi
Esra
kalbinize sağlık♥️ teşekkür ederim😇🌺
1
1 yanıtı göster
Gizle
PageSsmeLL
"Yalnız değilim, sadece tek başımayım..." Gayet yeterli ve ideal bir kişi sayısı:)
1
Öznur
Gönderi Sahibi
@AsseNa19_07 🌺👏
1
Gizle
Aykut Barış ÇELİK
Kendimle değilde beni yaratanla vakit geçirince çok mükemmel oluyor
1
Öznur
Gönderi Sahibi
Aykut Barış ÇELİK
vakit geçirebileceğiniz nice anlarınız olsun inşallah🤲
1 yanıtı göster
Gizle
İleri