“Kendinizi, kendinizle vakit geçirmeyi yalnızlık sanmayacağınız şekilde yetiştirin.” 💫
1000Kitap
··1 alıntı·
10 +1'leme
·
18,3bin Gösterim
10 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Kişinin kendi kendisiyle gerçekten baş başa kalabildiği anlar en verimli anlardır
Öznur
Gönderi Sahibi
@Cabet öyle kesinlikle haklısınız👏
Kalbimi bırakıyorum buraya😌🤍❤🤲
Öznur
Gönderi Sahibi
Esra kalbinize sağlık♥️ teşekkür ederim😇🌺
"Yalnız değilim, sadece tek başımayım..." Gayet yeterli ve ideal bir kişi sayısı:)
Öznur
Gönderi Sahibi
@AsseNa19_07 🌺👏
Kendimle değilde beni yaratanla vakit geçirince çok mükemmel oluyor
Öznur
Gönderi Sahibi
Aykut Barış ÇELİK vakit geçirebileceğiniz nice anlarınız olsun inşallah🤲