Kitabı çok beğendim. Şiir okumayı seven herkese tavsiye ederim. Ümit Yaşar Oğuzcan in İki Kişiye Bir Dunya Sahibini Arıyan Mektuplar kitabını çok sevdiğim için bu kitaba başladım açıkçası ve çok güzeldi kitap. Ama konu bütünlüğü yoktu çünkü bütün şiirlerini 4 kitapta düzenlemiş. Böyle bir düzenlemede konu bütünlüğü beklemek biraz saçma olur zaten. Bu düzenlemeyi yapan kişi Ümit Yaşar Oğuzcan . İyi okumalar.