Keyifli okumalar. Nefis bir kitap okudum. Tavsiye ederim.
Bir Danıel Quınn kıtabı.
Aryanların, melezlerin, nazilerin, ywhudilerin, beyazların, ve sıyahilerin toplumsal belleğinin iç içe geçtiği bir yaşam öyküsü.
Okurken kendinizi tarihi serüvenin içinde buluyorsunuz. Ben çok beğendim. Keyif alacağınızı düşünüyorum.
Okuyun mutlaka Dachau'dan SonraDaniel Quinn