·320 syf.····Okunma: 08 Aralık 2023 16:06 Kitap güzeldi. Üzdü mü üzdü ama sonu güzel bitti o yüzden sıkıntı etmeyeceğim. Tek sıkıntısı şu Mine bu kadarını hak etmiyordu. Kardeşinin ölümünün üzerine bir de bebeğini düşürmesi beni bitirdi.
azcık ağlayıp dram okumak isterseniz size bu kitabı okuyun derim.