Stefan Zweig Başta ön yargım olduğu için başlamamıştım ama arkadaşımın önerisiyle okudum. Hakikaten okunması gereken bir kitap hatta tekrar tekrar okunması gerekiyor.Basta biraz sıkıcı gelebilir ama Dr. B. anılarını anlatırken kitap insanı içine çekiyor.Bu sayede kitabı bir günde bitirdim