Güzel okuyun
Puan vermedi·72 syf.··
2023 7. kitabı
·
22 saatte okudu
·
Okunma: 08 Aralık 2023 18:35
Stefan Zweig Başta ön yargım olduğu için başlamamıştım ama arkadaşımın önerisiyle okudum. Hakikaten okunması gereken bir kitap hatta tekrar tekrar okunması gerekiyor.Basta biraz sıkıcı gelebilir ama Dr. B. anılarını anlatırken kitap insanı içine çekiyor.Bu sayede kitabı bir günde bitirdim
Edebiyat
SatrançStefan Zweig · Can Yayınları · 2019279,7bin okunma
·
1 +1'leme
·
46 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.