Herkesin bir derdi vardır. Bazıları geçer, bazıları geçmez. Bazıları anlatılır, bazıları anlatılmaz. Bazen de anlatmak istersin ama dinleyecek kimseyi bulamazsın. Bilirsin muhabbettir ihtiyacın ama edecek kimse yoktur. İşte bu kitap bunun için, dertleşmek için yazıldı. Yalnız olmadığını bil diye yazıldı.(EYVALLAH) Bazen soluğundan, soluğundan eksilirsin yine de eyvallah dersin... Herkesin bir gün çıkmak istediği ama çıkamadığı bir yolculuğun başından yazıyor yazarımız bunları. Ve herkesin içine atıp anlatamadığı o şeyleri yazdığı bu yolculuğuna tüm okuyanları davet ediyor. (EYVALLAH 2) Hikmet Anıl Öztekin