10/10
·624 syf.··
Beğendi
·
2023 136. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 26 Aralık 2023 21:40
N. G. Kabal gerçekten çok başarılı bir yazar. Her yazdığını alıp okumuş biri olarak, gönül rahatlığıyla alıp okuyabilirsiniz. Umarım yıldızı hep parlar. *-* Yazarın her kitabını ayrı ayrı seviyorum ama Gecenin Hikayesi benim için her zaman özel olacak. O yüzden Amelya kitabını çok erteledim. Onlara veda etmek her zaman zordu. Hala zor.. Ama bir şekilde veda etmem ve devam etmem lazımdı. İşte bu yüzden yıla veda ederken, onlara burukça veda etmeye karar verdim. Amelya'yı ilk okurken 'lan noluyo' oldum. Beynimi yaktı ama kitap hızlıca okunduğu için bir sorun yaşamadım. Genel olarak ilk üç kitabı gibi hızlı okunan bir kitap oldu. Sonra okurum diye kapatıp, koşarak 'neyse bir bölüm daha okuyayım' derken bulduğum bir kitaptı benim için. Son seri aklımızda hiçbir soru işaretinin bırakılmadığı bir kitaptı. Kendimi oldukça buruk hissediyorum.... Ama bir o kadar da mutlu.. Aslında nasıl bir duygu içerisindeyim bende bilmiyorum. Parla, Kabal Dipnot* Fetih, Maya ve Pars = benim fav üçlü Fetih Yargıcı >>>>> tüm kitap karakterleri Maya Efnan = her zaman görmek istediğim o güçlü kafın karakter Pars = hem ciddi hem ciddi olmayan, zevzek karakterrr
Edebiyat
Gecenin Hikayesi - AmelyaN. G. Kabal · Martı Yayınları · 20231,075 okunma
·
1 +1'leme
·
147 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.