Japon Klasikleri serisinden okuduğum dördüncü kitap oldu. Japonların genel olarak alışılmışın dışında bir yazı tarzı olduğunu söyleyebilirim. Şu ana kadar okuduklarımı sevdiklerime göre şöyle sıralıyorum:
1 ) #k:405785
2 ) İnsanlığımı Yitirirken
3 ) Bir Kedi, Bir Adam, İki Kadın
4 ) Japon Balığı Kargaşası
Evet, bu eseri sona koydum. Dönemi yansıtacak bir eser olmasına rağmen kendimi hikayenin içinde hissedemedim. Sonuca bağlama şeklinden ve açıkçası fazla tatmin olamadım. Muhtemelen 3 ay içinde unutacağım bir kitap olarak kalacak.