9/10
·344 syf.··
Beğendi
·
2024 1. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 03 Ocak 2024 04:04
uzun zaman önce büyük heveslerle aldığım daha sonrasında ise hevesim kırıldığından ötürü okumayı sürekli ertelediğim serilerden biri... sıfır beklentiyle hatta kitabı sevmeyeceğimi düşünerek başladım bu yüzdendir ki beklentimin çok üstünde bir kitap oldu ve daha ilk kitaptan seriyi çok sevdim. öncelikle tam bir giriş kitabıydı. yine de olaylar oluyor elbette zaten yan serisine kıyasla daha olaylı ve heyecanlı. karakterleri sevdim, özellikle iki prens de kalbimi çalmayı başardı. Baldair Prensin Kılıcı ile sevdiğim bir karakterdi zaten burada da çok güzeldi. Aldrik ise her hareketiyle eridiğim ve düştüğüm bir karakter oldu. Vhalla bazı yerlerde beni sinir etsede o da güzel bir karakterdi ve prens ile ilişkilerini okumak çok hoştu. Sareem sadece gerçekleri öğrendiğinde kaçmasıyla beni kendinden bir tık soğutmuştu ama onu da seviyorum ve olanlar içimi acıtıyor, durumlar keşke daha farklı bir şekilde gelişebilseydi. güzel bir seriye giriş kitabıydı yeni fantastik okuyacaklar için bu da iyi bir seçim olabilir yormadan akıp gidiyor. ileride ne gösterir bilemiyorum ama şu an için önerebilirim okuması çok keyifliydi ve kafayı yediğim yerler de çok oldu bir şansı hak ediyor diye düşünüyorum.
Edebiyat
Hava UyanıyorElise Kova · Yabancı Yayınları · 20164,167 okunma
·
4 +1'leme
·
1.700 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bazısı çok seviyor bazısı nefret ediyor, ben hangi tarafta olurum acaba
gizem
Gönderi Sahibi
asksin😘🌼