·148 syf.····Okunma: 08 Ocak 2024 20:55 Merhaba herkese
Sabahattin Ali'nin iki tane romanını okumuştum.Bu öyküler kitabıydı.Bence öyküler idare eder okunur güzel bir dili var keyifli ancak romanları gibi değil.
13 öyküden oluşan bu kitapta bazı öyküler derin değildi, bazıları hem üzücü, hem sinir bozucuydu.
Arkadaşlarımla aylık seçtiğimiz bir kitap iyi oldu yoksa ben erteleyip dururdum okuyacak çok kitap var çünkü.
Beni içine çeken öyküler ;
Hanende Melek
Ayran
Isıtmak İçin
Hasanboğuldu
Herkese şimdiden keyifli okumalar dilerim.