Ne hoş benzetmedir... :)
"...o zaman, incecik ay, alev alev yanan gözlerimize, gökyüzünde görünmez bir bıçağın soymaya başladığı bir meyvenin önce hafif ve ince kabuğu gibi, sonra da soğuk bir dilimi gibi görünürdü."
Sayfa 385·Kitabı okudu
·
66 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.