bu şaheseri okurken, yarattığı dünyanın karanlığında boğulabilirsiniz. Kitabı okuduğumda sayfalardaki soğukluğu yüzümde hissederken bir yandan ellerimin terlediğini fark ediyordum. Anlamsız betimlemeler başlarda anlamamı zorlaştırsa da, git gide hikayenin içinde buldum kendimi. Kahraman bakış açısıyla yazılmamış olsa dahi; o kadar iyi hissettiriyor ki bize akışı, kaybolup gidiyorsunuz kitabın içinde. Tek tavsiyem parça bütünlüğünü koruyarak okuyun, kitaba ne kadar kaptırırsanız o kadar iyi anlıyorsunuz anlatılanları. Ray Bradbury