10. yy.da itil bölgesinde yaşayan normanlar/vikingler..
Ruslar şaraba (içkiye) çok düşkündürler. Gece-gündüz içerler. Çoğu defa içlerinden elinde kadeh ölenler olur.
·
59 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.